Működő demokrácia

Minisorozat a kormány-és rendszerváltásról, negyedik rész. Mahatma Gandhi: “Először megtűrnek téged, később nevetnek rajtad, később harcolnak ellened, majd győzöl.”
HOGYAN MENTHETJÜK MEG EGYÜTT HAZÁNKAT!
A jelenlegi kormányból az emberek többségének már nagyon elege van, és mégis nagy esélye van annak, hogy a Fidesz hatalmon marad. Hogyan lehetséges ez? Úgy, hogy a VÁLASZTÁSI SZÍNJÁTÉK bizony egy jól megtervezett CSALÁS! A választási szabályok úgy lettek megállapítva, hogy a társadalom akarata – A VÁLASZTÁSI JÁTÉKBAN RÉSZTVEVŐK ÖNZÉSE és OSTOBASÁGA MIATT – ne érvényesülhessen! A nép csak akkor tud jól dönteni, ha erre lehetőséget adnak neki. Az emberek jól tudják, hogy ha esélytelenekre szavaznak, akkor a szavazatuk elvész – ha nagyokra, akkor meg ráfáznak. Miért esélytelenek a kis pártok, és a függetlenek? Hogyan válhatnak ESÉLYESSÉ – illetve a Fidesszel EGY SÚLYCSOPORTBA tartozó VALÓDI VÁLASZTÁSI ALTERNATÍVÁVÁ? Rövid az idő, ezért kizárólag csak úgy, hogy felsorakoznak a “Magyarország hűségprogram zászlaja” alá! Mert sok kicsiből csak így lehet egy VALÓS VÁLASZTÁSI ALTERNATÍVA! Azt az információt ugyanis már nem lesz nehéz megértetni az emberekkel, hogy akinek elege van a megosztásból, az emberek összeugrasztásából, a párturalomból és a korrupcióból – azoknak mind a 106 körzetben a Magyarország hűségprogram támogatásával induló jelöltekre kell szavazniuk – függetlenül attól, hogy azok korábban milyen színekben szereztek jogot a választáson JELÖLTKÉNT való indulásra. A lényeg az, hogy INDULHATNAK, hogy mind a 106-an egy húron pendülnek, és a párturalom megszüntetése a céljuk – vagyis mindannyian vállalják, hogy a Parlamentben megszavazzák a politika működésének társadalmi kontroll alá helyezését. Miért kell ezt elvállalniuk? Mert a Magyarország hűségprogram lényege az, hogy a nép a képviselőknek ne HATALMAT adjon, hanem csupán MEGBÍZÁST! Ha nincs felettük kontroll, akkor hatalmuk van – ha van kontroll, akkor a népet szolgálják!

II.
A parlamenti pártokat senkinek nem kell bemutatni, az elmúlt 24 évben bemutatkoztak ők rendesen! Az újak viszont MOST MÉG tiszta lappal indulhatnak. Sajnos az a tapasztalatom, hogy nem érzik át a felelősségük súlyát, és ez sajnos előfordulhat a függetlenként indulókkal is. Felhívom a leendő közszereplők figyelmét, hogy az a párt, és az a független jelölt, amelyik – szándékosan vagy ostobaságból – hajlandó segíteni a Fidesz megosztási- és félrevezetési politikáját, az vagy a NÉP ELLENSÉGE vagy OSTOBA BOHÓC – aki megérdemli, hogy ezt róla az emberek megtudják, és hogy ennek nyomán NE KAPJON SZAVAZATOKAT!
Karrieristákra, megélhetési politikusokra, vagy felelőtlen bohócokra ugyan miért is adnánk a szavazatunkat? És fordítva is igaz! Aki hajlandó részt venni a párturalom megszüntetésében, az megérdemli az emberek elismerését – és szavazatait. Örömmel jelentem, hogy máris megvan az első fecske – a MAGYAR REPUBLIKÁNUS POLITIKAI PÁRT (MRPP) – aki hajlandó arra, hogy 17 indulási jogosultságot szerzett képviselőjét a Magyarország hűségprogram zászlaja alatt indítsa el a választási küzdelemben! Vajon kik lesznek a követői?
Felhívom a BECSÜLETES PÁRTOK és a 20 körzetben függetlenként induló BECSÜLETES képviselő-jelöltek figyelmét arra, hogy amennyiben csatlakoznak a Magyarország hűségprogramhoz, akkor áprilisban EGYÜTT véget vethetünk a PÁRTURALOMNAK! Az általam alkalmazott megszólítást – “akinek nem inge, ne vegye magára”! (a kamupártok semmiképpen ne tegyék) Jelzem, hogy az általam tisztességesnek és intelligensnek gondolt – listát állítani nem képes – pártokat írásban kerestem meg! Tájékoztattam őket, hogy a felkérés eredményéről 48 óra múlva beszámolok, úgy, hogy az aktuális listát – NEVEKKEL EGYÜTT – közzéteszem! Ez kinek SZÉGYEN lesz, kinek DICSŐSÉG! És jeleztem, ha valaki netán perelni akar majd engem, ÉN ÁLLOK ELÉBE!
Mi, választók mostantól már nem a jobboldali és a baloldali pártok közé kell, tegyük a választóvonalat, hanem az INTELLIGENS és BECSÜLETES PÁRTOK, valamint a rajtunk uralkodni vágyó ostoba és impotens kamupártok közé. Ugye jól gondolom, hogy az emberek inkább arra szavaznának, aki emberként tekint rájuk – és odafigyel az igényeikre, mint azokra, aki alattvalónak tekintik őket, és nem is kíváncsi arra, hogy mik az elvárásaik?
III.
Honfitársaimat arra kérem, hogy ezt az információt minél több ismerősükkel osszák meg, illetve segítsenek eljuttatni a választási küzdelemben résztvevő független jelöltekhez is! A Magyarország hűségprogram 106 fős képviselői listájának feltöltését megkezdtük, módszerünk egyszerű, mint egy buszos utazás. Aki időben száll fel, annak még jut hely, aki későn kapcsol, annak már nem jut hely – vagyis akkor már nem tudjuk fogadni az adott körzetben indulási jogosultsággal rendelkezőt – ha az adott körzet Mh státusza már foglalt. A Magyarország sorsáért FELELŐSSÉGET ÉRZŐKNEK érdemes tehát igyekezniük – a kamupártok, és kamu-jelöltek pedig ügyet se vessenek ránk! (ez egy remek szűrés)
Bejelentem továbbá, hogy az éles választás előtt egy előválasztási főpróbát fogunk tartani. Az elovalasztok,hu oldalon már lehet jelentkezni a résztvevőknek és a szavazóknak is, a képviselő-jelöltek életrajzát, programját itt bemutatjuk, és Mh státuszukat is feltüntetjük.
Három eset lehetséges.
1./ A megmérettetést a jelölt vagy a párt nem vállalja! (ez rá nézve nem igazán jó jel)
2./ Vállalja a megmérettetést
3./ Nem csak megmérettetést vállalja, hanem azt is, hogy ha netán itt nem jól szerepel, akkor az éles választáson visszalép a nála esélyesebb javára (ez a legkorrektebb hozzáállás)
Biztos vagyok abban, hogy az előválasztás iránti érdeklődés jelentősen meg fog növekedni, ha a választók körében vírusszerűen elterjed az a hír, hogy a Fidesznek igenis van egy VALÓDI ALTERNATÍVÁJA – illetve arra számítok, hogy a hír nyomán mind az előválasztási, mind az UMMM regisztrációk iszonyatosan fel fognak gyorsulni. A magukat az átlagtól intelligensebbnek tartó állampolgároktól azt kérem, hogy ők mindkét weboldalon már most regisztráljanak!
Információ/ regisztráció itt: http://ummm.hu/alairasok/
Információ/ regisztráció itt: http://elovalasztok.hu

Súlyos helyzetben lévő hazánk számára a “Magyarország hűségprogram” jelenti az egyetlen kiutat! Jelentős szellemi értéket képviselő programunk megvalósítását azonban a stratégiai gondolkodásra képtelen, magukat mindenkinél okosabbnak képzelő, de valójában hihetetlenül ostoba- és az összefogás ellen valamilyen vírussal beoltott civilek tiszta erőből akadályozzák. Nem is kell ide ellenfél, mert ők a hazáért vívott csatát ellenfél nélkül is képesek elveszíteni! Hatékony segítői ők a politikának – az emberek félrevezetésében és megosztásában egyaránt! A magyar népnek tehát nem csupán a politikusok az ellenfelei, hanem ők is. “Gőzleeresztő” demonstrációik vajon milyen eredményt hozhatnak – a megosztás további fokozásán kívül?
A haza megmentése érdekében – túllépve az örökös okoskodókon – az alábbi valós tényeket közöljük:
1./ A Fidesz milliárdokat költött arra, hogy a szavazáson résztvevőket a korábbinál sokkal bőségesebb választási kínálattal elbizonytalanítsa
2./ Mi túljárunk Orbán eszén – a szükséges előkészítő lépések megtétele után ugyanis közzé tesszük majd azt a listát, amelyen mindenki megtalálhatja, hogy kire kell szavaznia – ha több pénzre, és olyan Magyarországra vágyik, ahol tisztességesen meg lehet élni, és ahonnan gyermekeinknek nem kell elmenekülniük.
SEGÍTSÉG A SZAVAZÁSHOZ: a hosszú listán a táblázatunkban feltüntetett pártot / képviselőt kell csak megkeresni, és ikszelni – ilyen egyszerű!
A siker érdekében kérjük az információ “pletyka-szintű” terjesztését, illetve javasoljuk a “saját választási puska” elkészítését, hiszen a fülke magányában nem tilos “puskát használni”.
MINTA

ssz. választási körzet neve, száma MH párt neve MH képviselő neve

A “birka-magyar” státusz vállalása mostantól már nem kötelező! 
Szavazólapunkon mindenki maga választhatja ki azt, hogy az összesen kettő alternatíva közül számára melyik a megfelelő. Íme a szavazólapunk:


VÁLASZTÁS/1
Én,  XY állampolgár kijelentem, hogy számomra az 1990-ben bevezetett demokrácia-modell MEGFELEL! Elfogadom, hogy négyévente újra-és újra ki legyek szolgáltatva az állampárti korrupció kénye kedvének – ezért a rám testált hatalomról ezennel ismételten lemondok! Megértettem, hogy ehhez csupán egy X-et kell a hivatalos szavazólap bármelyik kockájába tennem-  jelezvén, hogy továbbra is elfogadom a „birka-magyar” státuszt.


VÁLASZTÁS/2
Én,  XY állampolgár kijelentem, hogy többé nem kívánom elfogadni a 4 éves ciklusokon át kussolásra kényszerített, totálisan kiszolgáltatott „birka-magyar” státuszt – nem vagyok hajlandó tovább tűrni, hogy hazámat politikus-bűnözők gátlástalanul lerabolják – és az idegen tőke megbízásából – gyarmat-országként működtessék! Büszke magyarként ezennel felhagyok a rám kényszerített passzív hazaárulással – és szabad akaratomból csatlakozom a Magyarország hűségprogramhoz. Ennek jegyében április 6.-án arra a pártra, illetve bármely pártnak arra a képviselő- jelöltjére fogok szavazni, aki a Magyarország hűségprogram tagjaként társadalmi szerződésben kötelezte el magát a társadalmi kontrollhatalom létrehozása, és a Feltételhez Kötött Alapjövedelem (FKA) bevezetése mellett. A haza iránt elkötelezettséget vállaló pártok és képviselők listáját az Új Működő Magyarországért Mozgalom a saját honlapján, mind a 106 körzetre vonatkozóan közzéteszi, illetve a saját Facebook oldalán is megjeleníti. Hazám érdekében a média megkerülésére alkalmas egyetlen fegyver, a pletyka használatától sem riadok vissza, tehát vállalom, hogy ismerőseim, rokonaim, barátaim figyelmét is felhívom a Magyarország hűségprogramra, illetve a szólásszabadság joga miatt a politika által semmilyen módon nem korlátozható Pletykaklub szolgáltatásra. Az 1990-ben bevezetett korrupciós modell helyett Én, XY a szabadságot, vagyis az Új Működő Magyarország által kínált valódi népuralmi modellt választom!


Mostantól tekintsük bűnözőknek azokat a politikusokat, aki csalárd módon el akarják venni a hatalmat a néptől – azzal a céllal, hogy az ország erőforrásait a saját javukra, saját kényük-kedvük szerint működtessék! 2014.-ben csak olyan képviselő-jelöltekre szavazzunk, akik szolgálni akarják a magyar népet, és ennek bizonyságául – a kétlépcsős társadalmi kontrollhatalom létrehozása érdekében – aláírják azt a társadalmi szerződést, mely az ország azonnali növekedési pályára állítása céljából a Feltételhez Kötött Alapjövedelem (FKA) bevezetésére kötelezi őket! A hatalom csak így maradhat a nép kezében, a kiszolgáltatottság csak ezzel a módszerrel kerülhető el. Mielőtt csatlakoznál, nézd meg, hogy a “rendszerváltó” pártok eddig hogyan vertek át, illetve, hogy miről is szól valójában a politikus-bűnözés! Íme a léptethető prezentáció:

A politikusok bűnözők vetítés 

Demokráciacsavar 1990-ben az emberek jóváhagyásával egy új rendszer vezettek be Magyarországon. Kiderült azonban, hogy ezzel a rendszerrel baj van. A nép kezében van a hatalom – és mégis mindenről a politikusok döntenek! Hogy lehet az, hogy éppen az nem szólhat bele soha, semmibe, akinek a kezében van a hatalom? A válasz egyszerű: a rendszerben van egy trükk. Ez a trükk maga a négyévente megtartandó szavazás – amit úgy adnak el neked, mintha az a legfontosabb politikai esemény lenne. És az is. Csak másképp, mint gondolod. Ezen a napon ugyanis éppen te teszed saját magadat kiszolgáltatottá – azzal, hogy a hatalmadról meggondolatlanul lemondasz. Teljesen mindegy, hogy kinek a javára. A lényeg az, hogy lemondasz róla. Ezen a napon súlyos hibát követ el az is, aki elmegy szavazni, és önként mond le a hatalmáról – de súlyos hibát követ el az is, aki távolmaradása okán válik jogfosztottá. Ez egy csiki-csuki helyzet: Ha szavazol, ha nem, a választás napján a hatalom a politikusok kezébe kerül – a nép pedig kiszolgáltatottá válik. Ezt a csiki-csuki demokrácia trükköt a pénzemberek és a politikusok találták ki, azért, hogy gátlástalanul kizsákmányolhassák a félrevezetett embereket. Ezzel az aljas húzással szemben semmit sem ér sem tüntetés, sem a forradalom. Az egyetlen megoldás az, ha egy ügyes demokráciacsavart alkalmazunk, vagyis okosan ki kell használnunk azt a helyzetet, hogy a döntés joga azon az egy bizonyos napon a mi kezünkben van. Csak egyetlen jó döntés van, csak egyetlen módon működhet a Parlament Magyarország- és a magyar emberek javára. Csakis akkor, ha folyamatosan kontroll alatt tartjuk a saját képviselőinket, hogy azok semmi mást ne tehessenek, kizárólag csak azt, amit mi akarunk. Ezt az állapotot úgy hívják, hogy népuralom. Népuralom csak akkor lehet, ha létrehozunk egy óriáshálózatot, amelyet létszámereje, illetve a saját korszerű, és médiafüggetlen belső információ-áramlása MINDÖRÖKRE a szavazatfüggő politikai hatalom fölé emel. Évek óta évi ötezer milliárd forint közpénz tűnik el a korrupciós csatornákon. De vajon akkor is el lehet lopni évente ötezer milliárdot a közös kasszából, ha a saját képviselőink kizárólag a mi utasításaink szerint járhatnak el? A válasz egyértelműen nem. Ez azt jelenti, hogy az óriáshálózatot igenis érdemes létrehozni, hiszen korrupció-figyelő csoportunk munkája nyomán évente ötezer milliárddal több pénzből gazdálkodhat Magyarország! Kikből hozható létre ez a hálózat? Olyan emberekből, akik havi 50.000,- Ft-os díjazás fejében vállalják, hogy napi egy órai online munka keretében részt vesznek a közös ügyeinkről való döntésben. (ez egy kvázi parlamenti képviselői státusz) A 3 millió fős hálózat működési költsége évi 1.800 milliárd. Ez azt jelenti, hogy miközben hárommillió ember kap munkát és korrekt díjazást, még mindig marad évi 3.200 milliárd költségvetési plusz. Szerinted mikor megy jó irányba Magyarország? Ha továbbra is fosztogatják a kasszát a politikusok, vagy ha létrehozzuk a kontrollhatalmi hálózatot, és emberhez méltó életkörülményeket teremtünk magunknak?   Egy jelentős munkanélküliséggel sújtott országban, ahol több-millió alulfizetett dolgozó tengődik, négymillió szegény ember él, valamint családok és gyermekek tömegei éheznek – igenis ki kell zavarni a kufárokat a nemzet templomából. Ami most zajlik az egy gusztustalan piramisjáték. Mi történik majd akkor, ha elfogynak az utolsó befizetések is? Tény, hogy egyre többen menekülnek külföldre, egyre többen lesznek szegények, emiatt egyre inkább nem működik az ország – hiszen egyre kevesebb forrás áll rendelkezésre. Nem lesznek nyugdíjak, tönkremegy az egészségügy, a gazdaság, és minden. Mit lehet ez ellen tenni? Csak egy dolgot. Ki kell zárni, hogy a korrupt politikai hatalom kényszerpályára vigye a nemzetet. Tedd a jót Te is, a másik is, a harmadik is – a saját elképzelésed szerint – de legyen egy olyan közös platform, amely lehetőséget ad arra, hogy Te is, a másik is, a harmadik is tolhassa a saját maga által helyesnek tartott, számára fontos, és másnak kárt nem okozó dolgokat – sőt ebben még segítsük is egymást. A közös platform a Magyarország hűségprogram – az “Aláírom” gombra kattintva – csatlakozz hozzá Te is!

Egy iratot nem a címe, hanem a tartalma alapján kell elbírálni. Ha ezt a szabályt a társadalom működésére is alkalmazzuk, akkor megállapítható, hogy Magyarországon egy kizsákmányoló rendszer működik. A demokrácia-csapda lényege egy politikus őszinte megfogalmazásában: “A választások idején össze-vissza ígérgetek mindent, ha hatalomra kerülök, akkor meg már úgyis azt csinálok, amit csak akarok” A demokrácia szó jelentése népuralom. Az Alkotmány- illetve az alaptörvény szerint a hatalom a nép kezében van, a nép a hatalmát választott képviselői útján gyakorolja. A csapda ott van, hogy a választásokon a hatalmat az embereknek feltételek nélkül kell átadniuk a képviselőknek, akik ettől kezdve azt csinálhatnak, amit csak akarnak – hiszen kényük-kedvük szerint alakíthatják a játékszabályokat, amelyek betartása a jogkövető állampolgárok számára kötelező. A népszavazási tartalmi-és létszámkorlátok okán a népnek ezután csak egy lehetősége marad: kussolhat négy éven át, aztán diktátort cserélhet, majd ismét kussolhat négy éven át! Hát miféle népuralom ez?

Egyetlen mód van arra, hogy kikerüljük ezt a csapdát – az FKA bevezetése! Ha összegyűjtjük a kellő számú aláírást, akkor a Feltételhez Kötött Alapjövedelmet be kell vezetni, ez viszont azzal jár, hogy 3 millió embernek a teljes választási ciklus időtartama alatt beleszólási joga lesz a játékszabályok alakításába. Ezt nyugodtan hívhatjuk társadalmi kontrollnak! Vajon állandó társadalmi kontroll alatt is el tudnak majd lopni a politikusok évi 5.000 milliárdot? Garantáltan nem! Ennek a pénznek vissza kell kerülnie Magyarország gazdasági vérkeringésébe! Az FKA bevezetésének anyagi vonzata évi 1.836 milliárd. Ez annak a hárommillió állampolgárnak, aki hajlandó napi egy órát rászánni a közügyekre, havi 50.000,- Ft-ot tesz a zsebébe. Ez évi 600.000,- Ft, egy ciklus alatt 2.400.000,- Ft. Ehhez az egyszerű, könnyű, szakképzettséget nem igénylő, és nagyon kényelmes munkához nem kell semmilyen szakiskolai képzettség, csak józan paraszti ész, és egy korszerű technológia. A “Magyarország hűségprogram” keretében zajló innováció részleteiről minden este 19:00 órakor online tájékoztatót tartunk. Belépés a linkre kattintva: goo.gl / TKeDH

Ha évente 5.000 milliárddal több pénz áll Magyarország rendelkezésére, akkor megszűnik a szegénység, az emberek elkezdenek vásárolni, beindul a pénz körforgása, a belső kereslet élénkülése nyomán új lendületet kap a gazdaság, és Magyarország egy dinamikus növekedési pályára áll. Mindez egyetlen dolognak köszönhetően valósulhat meg – az évi 5.000 milliárd Magyarország gazdasági vérkeringésébe való visszakapcsolásának. Ezt a pénz jelenleg korrupciós csatornákon folyik el. Az évente 5.000 milliárdot felemésztő állami korrupció megszüntetésének legegyszerűbb módja, hogy a korrupcióban érdekelt szereplőket a következő választáson egyszerűen kivonjuk a forgalomból, így azonnal lesz fedezet az évente 1.836,- milliárd forint költségigényű FKA bevezetésére is. A Feltételhez Kötött Alapjövedelemre jogosultságot szerezni kívánóknak egyetlen egyszerű feladatuk lesz. Többé nem szabad ingyen odaadni a szavazatukat senkinek, hanem azokra kell voksolniuk, akik bevonják őket a döntésekbe, és ezért még fizetnek is nekik egy ciklus alatt 2.400.000,- forintot. Az Új Működő Magyarországért Mozgalom 106 választási körzetben 106 olyan képviselőjelölt parlamentbe jutását fogja támogatni, akik elkötelezettek az FKA bevezetése, a politikai hatalom társadalmi kontroll alá rendelése, illetve a korrupció megszüntetése mellett.

MÁST, MÁSKÉPPEN – innovatív megoldásunk a párturalmi demokráciát valódi népuralmi demokráciára cseréli. Magyarországon mindig is sokan szidták az aktuális rendszert, de még soha senki nem fogalmazta meg, hogy milyen rendszer lenne helyette a megfelelő!

MI EZT MOST MEGTETTÜK! Íme, itt olvasható, hogy milyen rendszerre kívánjuk lecserélni a jelenlegi nagyon rossz, demokráciának mondott – de valójában egy, az embereket gátlástalanul kizsákmányoló rendszert. Fontos kérdés, hogy ez az új rendszer valóban a régi rendszer helyébe tud- e lépni. A válasz egyértelműen igen. Ugyanis mi felcseréljük a műveleti sorrendet. A demokrácia trükk nem véletlenül sulykolja azt a fejekbe, hogy pártok közül kell választani, és nem programok közül. Amíg ennek a trükknek bedőltünk, mindig ráfizettünk. Ha MÁS EREDMÉNYT akarunk – akkor valamit MÁSKÉPPEN kell csinálnunk. Kitaláltuk tehát azt, hogy cseréljük meg a műveleti sorrendet! Mert ha MÁS a SORREND – akkor már MÁS az EREDMÉNY is! (a mosás-vasalás sorrendje is csak egyféleképpen logikus) A helyes sorrend az, hogy az általunk összehívott Mozgalmi Kerekasztal (MK) keretében előbb közösen elkészítjük az új rendszer “építési tervét”, majd a saját magánterületünkön megkezdjük a kivitelezési munkát, vagyis az új rendszer tényleges felépítését, és csak a munka legvégén kerítünk sort a valóságos rendszercserére – akkor azonban villámgyorsan.

MIÉRT JÓ EZ A MEGOLDÁS? Mert az építkezési szakaszban egyáltalán nem konfrontálódunk az óriási túlerőben lévő politikai hatalommal – ugyanis ennek nincs semmi értelme. Két okból sem. Egyrészt azért, mert mi ekkor még gyengék vagyunk, másrészt azért, mert minket a hagyományos politikai hatalom nem is érdekel. Nekünk ugyanis egy eddig nem létező, a politikai hatalomtól abszolút független, sőt a jövőben majd a politikai hatalom felett álló, teljesen új hatalmi szervezetet, a MAGYAR TÁRSADALMI KONTROLLHATALOM erő-szervezetét kell felépítenünk.

Kontrollhatalom ma is működik, hiszen a globális tőke kezében a kormányok csak bábok. A rendszer úgy van kitalálva, hogy a kormányok és a parlamentek kizárólag csak bábként működhetnek. Egy ország sorsa ott dől el, hogy ezeket a bábokat ki mozgatja. Ha a bábokat a globális tőke mozgatja, akkor az ország gyarmatként működik – ha a bábokat a nép mozgatja, akkor az ország szabad országként működik. MI SZABAD ORSZÁGOT AKARUNK! A kontrollhatalom úgy hozható létre, ha szervezünk egy nagy klubot, amelyben a klubtagok a közügyek alakításával kapcsolatos témákban (is) folyamatosan információt tudnak cserélni.

A klub neve önvédelemből: PLETYKAKLUB, és a klub szintén önvédelemből online üzleti bulvárszolgáltatást nyújt. A politika ugyanis nem szólhat bele, hogy az emberek a pénzükért milyen szolgáltatást vesznek igénybe, a szólásszabadság joga miatt pedig a pletyka korlátozására sincs módja. (a kormány nem hozhat létre pletykaügyi hatóságot) A Nemzeti Médiahatóság szintén nem avatkozhat be, hiszen mi csak beszélgetünk egymással, ez pedig nem tilos. A hatóság tehát nem akadályozhatja meg, hogy a pletykaklubban – a legkorszerűbb eszközök alkalmazásával – több-millió ember folyamatos kapcsolatot tartson egymással! A kormánynak csak egy lehetősége marad – a működtető vállalkozás ellehetetlenítése, azonban mi ezt is előre kivédtük, ugyanis a szellemi jogok kizárólagos tulajdonosa a szellemi terméket nem vitte be apportként a vállalkozásba, csupán egy korlátlan időre szóló megbízást adott a cégnek, így, ha esetleg a NAV valamilyen ürüggyel lecsapna a vállalkozásra, akkor a szellemi jogok tulajdonosa a megbízást azonnal visszavonja, és a klub működtetésével máris egy másik vállalkozást bíz meg! Ez akár egy külföldi vállalkozás lehet – azzal aztán a korrupt kormány végképp nem kezdhet semmit.

Ilyen körülmények között – az FKA által előállított anyagi motiváció nyomán – már nagyon gyorsan létrejöhet egy hárommillió fős klub arra a célra, hogy abban a klubtagok társadalmi párbeszédet (is) folytassanak, és bizony három millió, egymással állandó napi kapcsolatot tartó ember egyeztetett akaratával szemben egy 2/3-os felhatalmazás már kevés! Főként úgy, hogy az Alaptörvény bevezetésével a parlament illegitimmé tette magát!

A többségi akaratot folyamatosan megjeleníteni képes óriás-klub tehát alkalmas arra, hogy – miután a működéséhez szükséges technikai-anyagi- szervezeti feltételeket abszolút önállóan, a politikától teljesen függetlenül hozta létre – betöltse a mindenkori kontrollhatalom szerepét. Ezzel a legális választási csalások korszaka is véget ér. A demokrácia trükk ugyanis folyamatosan hivatkozik a fékek-és ellensúlyok rendszerére, azonban a hazug rendszerben a jogalkotási folyamatot semmi nem korlátozza, míg a választók akaratának érvényesítése a magas népszavazási létszámkorát + a média folyamatos megosztó- és félrevezető tevékenysége miatt a ciklus közben gyakorlatilag lehetetlen.

A Pletykaklub létszámának feltöltését követően már teljesen mindegy lesz, hogy mit hazudik a média – hiszen a klubban zajló folyamatos belső információcsere ezt felülírja. A legerősebb hatalom a kontrollhatalom. Így tehát a jövőben a parlamentnek és a kormánynak már “úgy kell táncolni, ahogy a nép fütyül”! Ez lesz a valódi népuralmi demokrácia! A közügyek alakításának joga tehát az óriásklub kezében lesz! A közügyek alakítását a klubban kizárólag egyetlen elvnek kell vezérelnie: Mi a jó megoldás az országnak, és mi a jó megoldás az ország lakosságának. A pártpolitikai érdekekre a klubban mi egyáltalán nem leszünk tekintettel!

A kontrollhatalmi feladatokat ellátó szervezet létszáma 3 millió fő! Ők mindannyian tagjai egy klubnak, amely folyamatosan biztosítja, hogy a kontrollhatalmi szerv megfelelő szervezeti- és működési felállásban, folyamatosan és zökkenőmentesen láthassa el felelősségteljes feladatát, amely lényegét tekintve egy napi rendszerességgel zajló, folyamatos társadalmi párbeszéd. A társadalmi párbeszédben való részvételt díjazzuk. (Feltételhez Kötött Alapjövedelem) A napi egy órás – moderátor közreműködésével zajló – online konzultációk résztvevőinek feladata, hogy a “szakértői kormány” által elkészített, és a Mozgalmi Kerekasztal vezetői által előzetesen már megvitatott javaslatot, illetve annak indoklását meghallgassák, és amennyiben úgy ítélik meg, hogy a javaslat valóban a magyar nép érdekeit szolgálja, akkor szavazatukkal járuljanak hozzá, hogy az adott javaslatot a parlament megvitathassa.

E megoldás célja, hogy előre kiszűrjük a javaslatokból a korrupciós elemeket, illetve olyan javaslat ne is kerülhessen a parlament elé, ami a nép számára haszontalan, vagy netán káros! (pl. a felcsúti stadionépítés ezen az előszűrőn azonnal fennakadna) A parlamenti törvényhozás végeredménye utó-szűrésre kerül. Először a “szakértői kormány”, majd a Mozgalmi Kerekasztal vezetői vizsgálják meg, végül az adott törvényt a 3 millió klubtag többségi szavazata teszi abszolút legitimmé! E megoldásra azért van szükség, mert a korrupció és a gyarmatosítás 23 év óta mérhetetlen károkat okoz Magyarországnak és a magyar lakosságnak. Évente 5.000 milliárd úszik el a jelenlegi, csúcsra járatott korrupciós csatornákon, ami már csak azért is megengedhetetlen, mert a magyar lakosság nagy többségét adósrabszolga sorba süllyeszti.

Az FKA 3 millió embernek ad részmunkaidős munkalehetőséget és korrekt jövedelmet. A 3 millió munkatárs részére kifizetett Feltételhez Kötött Alapjövedelem összege éves szinte 1.800 milliárd, ami azt jelenti, hogy ezen felül még 3.200 milliárd fordítható Magyarország gazdaságának gyors felfuttatására, illetve az életszínvonal növelésére. Ez óriási összeg. Jól látható, hogy ez valóban népuralmi demokrácia, jól látható, hogy ez a megoldás anyagilag az országnak előnyös – a politikusok és a globális tőke számára pedig hátrányos. Mivel a Klub tölti be a kontrollhatalom szerepét – egy csárdában pedig két dudás nem fér meg – így a globális tőkének többé már nem lesz módja arra, hogy utasításokat adjon a magyar kormánynak. Ez egyértelműen Magyarország gyarmati státuszának megszűnését jelenti.

A pénzkibocsátás joga megilleti a szuverén magyar államot. Ezt a jogot a bábkormányok képesek voltak egy tál lencséért eladni a globális tőkének. E jog eladása tette lehetővé, hogy a globális tőke úgynevezett adósságpénz teremtéssel egyre jobban eladósítsa, és ezzel egyre kiszolgáltatottabb gyarmattá tegye Hazánkat. A virtuálisan létrehozott államadósságot – a pénzkibocsátás jogának visszaállítását követően – célszerűnek látjuk szintén virtuálisan előállított forintokból kifizetni, de erre a végső megoldást a pénzügyi szakemberektől várjuk. A lényeg az, hogy a globális tőke a Pletykaklub üzembe állításával mindenképpen el fogja veszíteni magyarországi gyarmatát. A GYÁVÁK erre persze azonnal azt mondják, hogy majd akkor jön a retorzió. Mi pedig azt, hogy az innovációs licencet – kétoldalú együttműködési megállapodások megkötéséhez kapcsolódóan – sorozatban adjuk majd át más, hozzánk hasonló helyzetben lévő “demokratikus” országoknak, akiknek nyilván szintén fontos a saját szabadságuk – ezért ők is meg fogják tenni azt, amit meg kell tenniük!

A globális tőke tehát így a világ számos országában szinte egyszerre veszíti el a helytartóit! A pénz urai elvesztik a befolyásukat, a világ népe elé egy új jövő tárul majd. És kinek köszönhetik majd ezt? A válasz egyértelmű: MAGYARORSZÁGNAK, és a példát mutató MAGYAR NÉPNEK! “És a magyar név újra szép lesz, méltó régi nagy híréhez”

Várjuk azon mozgalmakat, akik csatlakozni szeretnének a Mozgalmi Kerekasztalhoz. Erre addig van lehetőség, amíg a 30 vezetői státusz betöltésre nem kerül. A Mozgalmi Kerekasztal mozgalmainak vezetőire (30 fő) fontos társadalmi szerep- és felelősségteljes munka vár. Ők harmincan lényegében miniszteri státuszban lesznek. A legfelsőbb vezetői keretből “önként” kimaradó mozgalmi vezetők, akik a saját mozgalmuk élén nyilván továbbra is vezetők maradhatnak – amennyiben a most még mögöttük álló tagság a töketlenkedésük miatt faképnél nem hagyja őket – késlekedésük miatt végleg lecsúsznak a nagy lehetőségről. Így a kontrollszervezetben ők már nem kaphatnak semmilyen vezetői státuszt. Ennek oka az, hogy nem mentek át azon a szűrőn, ami világossá tette volna, hogy nem önző egyéni ambícióik vezérlik őket, hanem a közösségi cél. Egyszerű klubtagként természetesen rájuk is számítunk, persze csak akkor, ha hajlandók alávetni magukat a klubszabályzat előírásainak.

További részletek a Mozgalmi Kerekasztal fülön.

ELŐZMÉNYEK

Új államstruktúra

A kasszakulcshoz szabadon hozzáférő, biankó felhatalmazású tolvajok csere-bere korszakát le kell zárni, tehát új államstruktúra kell! Szakállamtitkárok helyett civil szakértők állnak kapcsolatban a szakminisztériumokkal, annak biztosítására, hogy valóban helyes, és igazoltan a társadalom érdekeit szolgáló szakmai döntések szülessenek. A Minisztereket a miniszterelnök nevezi ki, a szakterületi szakértőket a Közigazgatási -és Civil Szakcsoport, így a civil szakértők neki tartoznak felelősséggel.

A Civil Kerekasztal teljes nyilvánosság mellett lényegében civil e-kormányzást folytat, a szakmai érvek érvényesítése mellett a korrupció ellen is fellép, ezért munkájába bevonja a korrupció-ellenes szervezeteket is. A Civil Kerekasztal közvetlen kapcsolatot tart a Közigazgatási- és igazságügyi miniszterrel, a jogalkotás visszásságainak megszüntetése érdekében jogi szakértőkkel felülvizsgáltatja a meglévő jogszabályokat, különös tekintettel azokra a jogszabályokra, ahol felmerül a korrupció- és a jogalkotási joggal való visszaélés gyanúja. (Pl. járművezető-képzés és vizsgáztatás furcsa szabályozása) A vizsgálatok eredményeként javaslatot tesz a miniszternek, illetve rajta keresztül az Országgyűlésnek a hibás jogszabályok módosítására, javaslatát minden esetben indokolja.

A civil pénzügyi szakterület kiemelt helyet kap, fő feladata a gazdasági terrorizmus elleni hatékony küzdelem lesz, szakértők bevonásával, a szelíd pénz megteremtésével (e-pénz, e-kártyák)

Szaktárcák:

Egészségügy (Élelmiszeripar, Gyógyszeripar, stb.)

Ipar (Építőipar, Energiaipar, Gépgyártás, Járműgyártás, stb.)

Szolgáltatóipar (Pénzügy, IT, Sajtó-újságírás- média, Idegenforgalom- utazás-vendéglátás, stb.)

Mezőgazdaság (Erdő- és vad gazdálkodás, Mezőgazdasági feldolgozóipar, stb.)

Kereskedelem (Belföld-külföld, kisker, nagyker, hálózatok, stb.)

Közlekedés, (Közúti, Vasúti, Légi, Vizi-közlekedés, járművezető-képzés, stb.)

Kultúra (Oktatás, színház, Zene, stb.) 

Állampolgárok Statisztikai Osztályba sorolása

Ha a különböző területeken működhet az osztályba sorolás, akkor miért ne működhetne az állampolgárokra vonatkoztatva is, főként akkor, ha ma is van egy teljesen spontán, öncélú és ésszerűtlen megkülönböztetés magyar és magyar között. Akkor már inkább legyen három kategória, aztán mindenki szabadon eldöntheti, hogy melyikbe akar tartozni. Nem árt azonban tudni, hogy az osztályba soroláshoz anyagi következmények is kapcsolódnak.

III. Statisztikai Osztály

Azok az állampolgárok sorolhatók ide, akik közömbösek, közönyösek, inaktívak, akik semmilyen módon nem vesznek részt a társadalom életében, csak “úgy vannak”, illetve azok is, akik bármilyen módon az ország kárára tevékenykednek.

II. Statisztikai Osztály

Azok az állampolgárok sorolhatók ide, akik pártpreferenciától függetlenül valamilyen módon megjelennek a társadalmi életben, akár csupán azzal is, hogy csatlakoznak egy mozgalomhoz

I. Statisztikai Osztály

Aktív ország- és társadalom-építők, akik az Új Működő Magyarországért Mozgalom keretében aktív tevékenységet fejtenek ki annak érdekében, hogy Magyarország mentesüljön a hatalmi visszaélések és a globális pénzvilág üzelmeinek káros hatásaitól.

Anyagi vonzatok.

A hatalomváltást követően, a közpénzek lenyúlásának megszüntetésével, a szelíd pénz bevezetésével, illetve a normális működési viszonyok nyomán Magyarország a korábbi időszakokhoz képest jelentős többletértéket fog előállítani. Ebből az értékből 80% az államkasszában marad, 20% az Állampolgári Aktivitási Alapba kerül. Az alap célja, hogy aktív társadalmi életre késztesse állampolgárokat, ami természetesen nem lesz kötelező, de a magasabb aktivitás anyagilag is meg fog térülni. Az Aktivitási alapból az inaktívak nem részesednek, a közepesen aktívak között 30%, az aktívak között az összeg 70%-a kerül felosztásra.

Egyéb vonzatok:

Ez a tétel a későbbiekben kerül meghatározásra, egyelőre annyi biztos, hogy az inaktívak részére semmit nem fog nyújtani, hiszen ők sem nyújtanak semmit a nagy közösségnek. Az aktívak vonatkozásában viszont számtalan támogatási forma szóba kerülhet.

A Török Lajos féle Új Civil Demokrácia Modell

Az öncélú politika már ezer éve súlyos károk okoz Magyarországnak, a 22 év áldemokrácia semmit nem javított a helyzeten. Nem jó megoldás az, ha remek szakemberek helyett buta politikusok mondják meg, hogy egy-egy szakterületen mit kell tenni, és nem csak a rossz irányvonalakat határozzák meg, hanem a részletekbe is beleszólnak. Méghozzá törvénnyel, hogy ne lehessen ellenvetés! Tudjuk, zsebre megy a játék. Nekik is nekünk is. Ez a felállás a politikusoknak, a csökkentett szellemi képességű gombnyomogató képviselőknek ideális, az országnak valóságos pokol. Ez az út szakadékba vezet, ezért nem szabad továbbmenni rajta. Sokkal jobb lenne, ha az ország szakmai ügyeiben önző- és dilettáns politikusok helyett valódi szakemberek hoznának felelős döntéseket, és a politika erre csak rásegítene. Minden ember életét érinti egy- egy, sőt több szakterület működése is, ezért az új demokrácia-modellnek szakterületre bontott, program alapú modellnek kell lennie. A modell felépítménye hasonlóan jön létre, mint ahogyan egy ház épül, vagyis először az alapokat kell megcsinálni. Ehhez ki kell jelölni a legfontosabb programcsoportokat és meg kell találni a legmegfelelőbb szakmai vezetőket, illetve meg kell teremteni a hivatalos civil rendszer és az új hivatalos politikai rendszer közötti együttműködési- és kapcsolódási pontokat. Tehát a bürokrácia-alapú társadalmi berendezkedést program alapú társadalmi berendezkedésnek, és érdekeltségi alapú demokrácia-építésnek kell felváltania! A programot nyíltan meg kell hirdetni!

A fékeket és ellensúlyokat, illetve azok konkrét helyét a civil szereplőket képviselő civil vezetőknek kell meghatározniuk, a politika már csak a korlátozott menüből dolgozhat, csak azt a feladatot végezheti el, amire konkrét megbízást kapott, önálló kezdeményezésre többé nem kaphat lehetőséget. Főleg nem saját zsebre. A politika részéről érkező esetleges kezdeményezéseket civil vonalon jóvá kell hagyatni! Ezzel egy főfék és egy főellensúly is bekerül a rendszerbe, ami így már valóban demokrácia lesz! Politikai vonalon továbbra is választások kellenek és ciklikusság, civil vonalon viszont ciklikusság helyett permanencia. Aki most ÖNKÉNT pozícióba kerül, az mindaddig ott marad, amíg az adott szakmai csoportból a következő önkéntes “trónörökös” a helyére nem lép. Bóvli-ország helyett Minta országot kell létrehoznunk. Egy kiváló szakértők által navigált országot – és nem 2014.-ben, hanem MOST!!!

Először is egy új kétharmaddal le kell váltani a mostani hatalmat! Erre szerveződik az Új Működő Magyarországért Mozgalom. Regisztráció: ummm.hu Az új társadalmi lehetőséget a Facebookon is felkínáljuk.

Fontos feladat, hogy mielőbb nagy speciális szakmai tudást megjelenítő civil szakcsoportokat kell létrehozni, ezekhez a szakcsoportokhoz először az önkéntes vezetőket kell megtalálni. Erre szolgál a Civil Kerekasztal létrehozása. A “civil árnyékkormány” a teljes négy év alatt működni fog és – a korlátozott menüből való választás, illetve a konkrét feladatok civil szakemberek általi meghatározása nyomán – kifejezetten erős hatással lesz a politikai kormányzat és az Országgyűlés munkájára. A legmagasabb szintű civil intézmény a Közigazgatási- és civil kontroll szakcsoport lesz, ami egy szinten helyezkedik el a Közigazgatási- és Igazságügyi minisztériummal, és a civil szaktárcák felett áll. A civil szakcsoportoktól kapott, kellő indoklással ellátott kezdeményezések alapján a Közigazgatási- és civil kontroll szakcsoport tesz javaslatot a szakemberek által korrekcióra kiválasztott jogszabályok felülvizsgálatára! A parlament, a minisztériumok, és a hatóságok így már csak korlátozott menüből dolgozhatnak, már csak azokkal a jogszabályokkal foglalkozhatnak, amelyekre konkrét megbízást kaptak, és ott is csak addig a mértékig, amire a felkérés kiterjed. Megszűnik tehát az a döbbenetes világ, amikor egy egyéni képviselő ötlete napok alatt törvénnyé válhat, vagy a Nemzeti Közlekedési Hatóság a neki tetsző, és a piaci működést a javára befolyásoló, korrupciós jogszabályi elemeket emelhet végrehajtandó törvénnyé.

A Közigazgatási- és civil kontroll szakcsoport alatt hét civil szakcsoport van, szerencsés  lenne egy ugyanilyen tagolású minisztériumi felállással szinkronban működtetni.

A Közigazgatási- és civil kontroll szakcsoport “minisztériumai”, melyek mindegyikének élén szakértő áll:

Gazdaságirányítási civil szakcsoport, Ipari-és Szolgáltatási civil szakcsoport, Egészségügyi civil szakcsoport, Mezőgazdasági civil szakcsoport, Kereskedelmi civil szakcsoport, Közlekedési- és közlekedésbiztonsági civil szakcsoport, Kulturális- és Média civil szakcsoport

1./ Gazdaságirányítási civil szakcsoport

Vezetője: Gazdaságirányítási civil szakértő

Nemzetközi és belföldi pénzügyek, gazdaságfejlesztés-tervezés, államadósság kezelés, Bővebben: xxxx   szelíd pénz bevezetése, államadósság kezelés,  Személyi javaslatok: Varga István, Drábik János

2./ Ipari-és Szolgáltatási civil szakcsoport

Vezetője: Ipari-és Szolgáltatási civil szakértő

Ipari szakterületek helyzetének elemzése, fejlesztési tervek, finanszírozás, szolgáltatási szakterületek helyzetének elemzése, fejlesztési tervek, finanszírozás

Személyi javaslatok:

3./ Egészségügyi civil szakcsoport

Vezetője: Egészségügyi civil szakértő

Kórházak, járóbeteg ellátás, mentőszolgálat, betegszállítás, stb. Bővebben: xxxx, Személyi javaslatok:

4./ Mezőgazdasági civil szakcsoport

Vezetője: Mezőgazdasági civil szakértő

Növénytermesztés, feldolgozás-tárolás, húsipar, stb., Bővebben: xxxx,  Személyi javaslatok:

5./ Kereskedelmi civil szakcsoport

Vezetője: Kereskedelmi civil szakértő

Belföldi és külföldi kereskedelem, kis és nagykereskedelem, “védővámok” a saját termékekre, Bővebben: xxxx, Személyi javaslatok:

6./ Közlekedési- és közlekedésbiztonsági civil szakcsoport

Vezetője: Közlekedési- és közlekedésbiztonsági civil szakértő

Járművezető-képzés, járművek, útépítés, stb., Bővebben: xxxx, Személyi javaslatok:

Török Lajos, Apáthy István László,

7./ Kulturális- és Média civil szakcsoport

Vezetője: Kulturális- és Média civil szakértő

Színház, muzsika, filmgyártás, stb., Bővebben: xxxx, Személyi javaslatok:

Nagy Navarró Balázs, Klubrádió vezető munkatársai, stb.

A Mozgalom tagsági díja: Nulla Ft

Ha az ország népe felismeri a saját érdekeit, és a sajtó is segít, akkor a mozgalomhoz nagyon sokan fognak csatlakozni – hiszen kell az új kétharmad, ami főként az ismét hárommillióra duzzadt “koldusoknak” nagyon megéri. Havi ezer forintért, egy korrupciómentes, élhető, normális országot? Vagy inkább egy kilátástalan, velejéig korrupt, gátlástalan párthatalomra épülő párturalmat, ami nem havi ezer forintba, hanem az egész életünkbe, a gyermekeink jövőjébe kerül? 3.000.000 ember x havi 1.000 = havi 3 milliárd, ebből már lehet működtetni egy normális, nyílt elszámolású, non-profit civil kontrollt! Alapjaiban át kell alakítani a társadalmi motivációt is! Nem jobb- meg baloldal kell, nem egymással gyűlölködő viszonyban lévő magyar emberekre van szükség e hazában, hanem egy egységes, egy húron pendülő, a saját helyzetük jobbításán együtt dolgozó, egy új, egy sikeres Magyarország megteremtésére kész emberek sokaságára! A pár perces, négy évre szóló azonnali, és korlátlan hatalomátadás helyett folyamatos hatalomgyakorlást kell biztosítani a népnek, feladat-meghatározási és utasítási jogkörrel, és a hozzá kapcsolódó erős civil-szakmai kontrollal!

Jelen tudományos anyag megalkotását és megírását az az élethelyzet kényszerítette ki, amely súlyos bizonyítéka a magyarországi demokrácia hiányának, ami megmutatta a mű megalkotójának, hogy a falakat éppen azok emelték az ország fejlődése elé, akiknek a felhatalmazása a nép bizalmából egy demokratikus ország építésére- és működtetésére szólt, és akik hatalmukkal, és a jogalkotási joggal visszaélve jótétemény helyett súlyos károkat okoztak a magyar társadalomnak. Soha többé nem szabad megengedni, hogy Magyarországot biankó felhatalmazású politikusok kontroll nélkül irányíthassák, mert ez csak egyféle eredményt hozhat. Fehérgalléros bűnözést.

És mivel a fehérgalléros bűnözők álcázásul saját maguk is küzdenek a fehérgalléros bűnözés ellen – amely történetből számukra nem a küzdelem, hanem a látvány a fontos – teljesen világos, hogy ezt a harcot csakis a fehérgalléros bűnözők nyerhetik meg. A fehérgallérosok nem akarnak lebukni, ezért gátlástalanul kiszolgálják a nemzetközi uzsoratársaság minden elvárását, ezzel önző érdekből tönkreteszik Magyarországot. Az állandó civil kontroll megteremtése tehát Magyarország érdekében elengedhetetlen!