A hivatali hatalom üzleti célú- és üzletszerű felhasználása

Az Eclipse ügyben jól besározódott NKH – miután Eiselt Istvánnal elvitette a többmilliárdos balhét – továbbra is kontroll nélkül, szabadon garázdálkodhat, sőt honlapján ott virít, hogy: “Döntéseiben szakszerű és jogszerű: Nemzeti Közlekedési Hatóság”

Egyik állítás sem igaz. 

A piaci alapokra helyezett járművezető-képzés felett csak felügyeleti joga lenne, de az NKH teljesen helyénvalónak tartja a valódi piaci szereplők, illetve a szakmai- és a civil szereplők ellehetetlenítését, annak érdekében, hogy kiemelkedő üzleti előnyhöz juttassa saját csókosait. Ez nem egy egyszerű korrupció, sokkal több annál, a hivatali hatalom üzleti célú- és üzletszerű felhasználása. (ez bűncselekmény)

A szisztéma ugyanaz, mint amit a szakmákra rátelepült politika a többi szakterületen is tudatosan használ. Jogszabályokkal utasít, amelyek ellen nincs mit tenni. Az NKH a szakminisztérium által az NKH kérésére testre-szabottan elkészíttetett jogszabályban többek között arra kötelezteti a szakma ezer piaci szereplőjét, és 5.500 szakoktatóját, hogy csak az általa meghatározott tansegédletet használják, hogy csak az általa meghatározott távoktatási keretrendszert használják, illetve, hogy az általa meghatározott vizsgáztatási rendszer előírásainak megfelelően vizsgáztassanak. Vizsgáztatási rendszerükbe – nem meglepő módon – bele van kódolva a korrupció!

A bűntárs minisztériummal szorosan együttműködve még a lélegzetvételt is szabályozzák, jogszabályban megfogalmazott akaratuk ellen semmit nem lehet tenni, de azt állítják, hogy nekik nincs semmilyen felelősségük a szakterületet lezüllesztésében. Hát akkor ki a felelős az évek óta a felügyeletük- és irányításuk alatt zajló tömeges selejtgyártásért, és a hozzá kapcsolódó döbbenetes közlekedésbiztonsági vonzatokért? Amelyekről természetesen soha nem esik szó! Amelyekről persze tudnak, hiszen Török Lajos a szakterület önkéntes szakértője, a JOGSIMANÓ PROGRAM és a Nemcsakjogsi Minőségi Garancia Rendszer kidolgozója több éve folyamatosan tájékoztatja őket!

De a magyar “demokráciában” úgy tűnik, évi néhány száz emberélet nem számít, a hivatali hatalommal való visszaélésből megszerezhető pénz ettől sokkal fontosabb! Több mint 25 év aktív szakoktatói-és iskolavezetői tevékenység után Török Lajos most kiszállt a járművezető-képzésből, egyrészt mert ki kellett szállnia, másrészt mert megértette, hogy ott a Nemzeti Közlekedési Hatósággal szemben nem tud labdába rúgni. A politikai akarat nyomán teljesen lezüllesztett szakterület csak akkor tud újra korrektül működni, ha felszabadul a politikai elnyomás alól, és a szakemberek kezébe kerül. A szakértő a továbbiakban ezért akar dolgozni! A Civil Kerekasztal munkája során a szakma rendbetétele példát mutathat másoknak is, mert a hatalom birtoklói soha nem ott éltek vissza a hatalmukkal, ahol azt a fékek és ellensúlyok megakadályozták, hanem ott ahol “szándékosan” nem voltak ilyenek. A recept adott. Minden szakmában meg kell szüntetni a jogalkotói joggal való visszaélést, “és a haza fényre derül”!   

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ellenörző kód *